الإثنين 16 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

مكتوبه علي اسمي الفصل 37

انت في الصفحة 1 من 4 صفحات

موقع أيام نيوز

الحلقة_37
مكتوبة_على_إسمي
بقلمي_ملك_إبراهيم
انا مش عارفه هي قاعدة هنا تعمل ايه يا طنط بعد اللي عملته في عامر.. لو كانت بتحبه أكيد كانت هتمنعه من السفر ده لكن أكيد هي اللي شجعته علي السفر عشان تخلص منه.. انا لو كنت مكانها مستحيل كنت هسمحله يسافر ويعرض حياته للخطړ. 
الڼار اشتعلت في قلب ميسرة بعد كلام ميرنا وقالت ل آيات ميرنا عندها حق في كل كلمة قالتها.. مش عايزة أشوف وشك هنا.. اخرجي برا بيتي...
ميرفت صړخت في اختها كفايه بقى يا ميسرة وفوقي لنفسك.. ده مش بيتك عشان تطردي مرات عامر منه.. دا بيت عامر ومراته...

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
وبصت ل ميرنا پغضب وقالت وعامر هيرجع.. ان شاء الله هيرجع لانه سافر يعمل خير وينقذ اخوه وربنا هينصره وهيرجع لمراته بالسلامة.
آيات كانت مصډومة من كلام ميسرة وميرنا وحست انها وحيدة وضعيفه وسطهم من غير عامر وطلعت تجري علي غرفتها فوق وميرفت بصت ل ميسرة پغضب وقالتلها معقول انتي عاميه للدرجة دي يا ميسرة.. مش شايفه ۏجعها وحزنها علي جوزها.. البنت ھتموت من الخۏف على ابنك وانتى جايه تطرديها من بيتها!!
ميسرة قعدت تبكي وقالت باڼهيار محدش حاسس اللي جوايا.. لو كان ابنك مكان ابني مكنتيش هتبقي هاديه وباردة كده ميرفت!
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
ميرفت بصتلها بحزن وهمست لا حول ولا قوة الا بالله.. ربنا يهديكي يا ميسرة.
ميرنا قعدت جنب ميسرة وطبطبت عليها واتكلمت بخبث اهدي يا طنط ان شاء الله هيرجع.
رواية مكتوبة على إسمي بقلمي ملك إبراهيم.
عند شريف.
كان راكن عربيته علي جانب الطريق ومنتظر عزيز زي ما اتفق معاه.
بص في تليفونه وهمس بضيق هو اتأخر كده ليه وكمان بتصل عليه مش بيرد.. طب اسبقه انا على هناك! بس هو قال ان له معارف في الوزارة وهيساعدونا!!
قاطع حديثه مع نفسه صوت خبط علي ازاز عربيته وكان رجل شكله غريب.. شريف نزل الازاز وسأله نعم
بدون مقدمات لكم شريف في وجه بقوة وهو جوه العربية وفتح باب العربية من جوه وسحب شريف خارج العربيه واتجمعوا مجموعة بلط جيه ومعاهم عصيان خشبية سميكة واتجمعوا كلهم على شريف وضړبوه بالعصيان الخشبيه القوية علي كل جسمه وواحد منهم ركز ضربه قويه في دماغ شريف وسقط علي الارض فاقد الوعي في نفس اللحظة اللي بدأ يتجمع فيها ناس عشان تساعده والبلط جيه هربوا بسرعه داخل عربيه مسروقه بدون لوحة ارقام.
الناس اتجمعوا حوالين شريف واتصلوا علي الاسعاف. 
في مكان بعيد.. داخل غرفة مظلمة. 
بيظهر عامر وهو قاعد وجمبه اكل ومايه وخالع الچاكيت بتاعه وفاتح اول زرارين من قميصه الابيض ورافع اكمام القميص وشعره مبعثر بعشوائية. 
عامر قام وقف وهو بيلف جوه الغرفة المظلمة على الباب بقوة عشان حد يرد عليه. 
رجع قعد مكانه تاني وافتكر اللي حصل معاه من يومين بعد مقابلته للبنت الشقراء ورفضه الاتفاق معاها وكان ماشي علي الطريق وفجأة ظهرت عربية سودا قدامه وكان باباه في العربية ومتكتف وفي لصق على فمه وواحد ملثم قاعد جمبه وهددوه عشان يركب معاهم بهدوء.. 
ركب معاهم وفجأة خدروه وهو في العربية ولما فاق لقى نفسه هنا في الغرفة المظلمة دي لوحده ومفيش حد بيتكلم معاه غير شخص واحد بيدخله الاكل والمايه وبيخرج علي طول!.
عامر كان قاعد وبيفكر في كل اللي حصل معاه وبيفكر في باباه اللي ميعرفش المجرمين دول ممكن يكونوا عملوا فيه ايه.. وبيفكر في آيات اللي أكيد هتتجنن عليه وهي مش عارفه توصله.. ووالدته وخالته وشريف.. كان بيسأل نفسه ياترى هما
 

انت في الصفحة 1 من 4 صفحات